LA PENYA

dilluns, 28 de juny de 2010

La nova estació

Línia de SBD a BCN dels FFGG. Entre Sant Joan i Sant Cugat ha sorgit una nova estació: Volparelles o Volpalleres o com es digui. La vaig descobrir un dia, de sobte. Perfecte, neta com una patena i nova de trinca. No hi puja ni hi baixa mai ningú, pero allà està, acomplint no sé quina missió. Em temo que qualsevol dia desapareixerà i no en tornarem a saber mai més res. És com l'illa de Lost: es mou per l'espai i el temps, hi ha un fum negre que volta per allà ( jo el vaig veure un dia, de passada, amagat entre un banc i una paperera) i si et fas mal et cures de seguida. Un dia hi baixaré per confirmar les meves sospites. Espero no ser engullit per l'estació mentre el meu altre jo continua al tren i provocar, així, una paradoxa espai-temporal.