LA PENYA

dimarts, 15 de febrer de 2011

EL VENTILADOR

La rumba és, probablement, la música d'arrels catalanes que més ens connectaria amb els ritmes caribenys. D'uns anys ençà hi ha hagut una sèrie de gent que ha agafat el testimoni que varen deixar el Pescailla, Peret i Gato Pérez. La Troba Kung Fu va fer una versió d'un clàssic del cançoner català, Clavell Morenet. El resultat és en aquest video casolà en un dels seus concerts. No hi ha hagut manera de trobar un enregistrament de més qualitat.

8 comentaris:

Lale Mur. ha dit...

Hola,Gregori! No ho sé si m'ha agradat aquesta canço, igual hauré de tornar a escoltar-la! Bona nit!

aina ha dit...

M`agrada, quan dius que m`hi portes?

Clidice ha dit...

m'encanta la rumba :)

magazine.cat ha dit...

Peret, inigualable!

Salut

Gregori Samsa ha dit...

Així m'agrada, que sigueu rumberus
Lale, això és questió d'escoltar i de ballugar el body.. y se t'engantxa
Aina, jo et porto allà a ón tu vulguis, reina

Irina ha dit...

M'encanta la Troba,
els vaig veure a Vic al Mercat de Música Viva i són uns tius collonuts.
Si si gregori tots rumberus
Una abraçada.

aina ha dit...

Aix, Gori, amb aquestes respostes ja ho fas.

M. Roser Algué Vendrells ha dit...

Això del ventilador és molt divertit. L'altre dia en vaig veure una demostració per la tele i els peus ballaven sols...
Una abraçada,
M. Roser