LA PENYA

dijous, 10 de febrer de 2011

MOVIMENT PÈLVIC CONTINU

     Seguint amb el tema de les relacions home-dona, m'agradaria fer menció de la sèrie que s'emet per TV3  INFIDELS (tercera temporada). La trama gira entorn a cinc dones que tenen per costum follar-se a tot aquell que se'ls hi posa al davant, cosa que em sembla fantàstica, donat que jo sempre he pensat que seria ideal que tots plegats fòssim més oberts i deshinibits, i preten explicar-nos que la  cosa de la infidelitat  és inherent  a la condició humana i no només als homes, com ens havien fet creure des de ben petits. En principi la sèrie no em cridava l'atenció, ja que em pensava que seria una còpia casolana de les sèries ianquis, tipus Mujeres desesperadas, però el cert és que és una producció de qualitat i ben realitzada. I és que ara no podria viure sense elles.




12 comentaris:

aina ha dit...

Això mires, confitura? Vols que te compri el recopilatori d`Abigail? hi ha molt d`amor!

Va, va... deixa´t de mariconades, que et prénen el pèl.

Gregori Samsa ha dit...

Mmmm, fet i, de fons, em posaré un disc del Julio Iglesias
Farem un intercanvi, tu m'ensenyes a llegir i jo t'ensenyo el què vaig aprendre un estiu que vaig estar a Grècia

un plaer comunicar-me amb tu, reina

Ariadna ha dit...

Et vas perdre la primera temporada, oi?
"Infidels" no va tant sols de les infidelitats físiques vers les parelles. Sino que també parla de ser infidels a nosaltres mateixos, a la nostra essència, a la nostra manera de ser. En definitiva, que som els primers en trair-nos i que ens traïm més del que ens pensem.

Ptns, Ari.

Elfreelang ha dit...

A mi em va enganxar molt la serie en la primera temporada... i ara segueixo, està ben feta i hi ha molt tipus d'infidelitats...

Clidice ha dit...

És una sèrie que es pot veure, si l'ensopego no me n'estic pas, sempre és bo veure a algú que s'ho passa bé ;P

aina ha dit...

Gori, dona´m el teu mail, ja les tenc totes i no puc esperar més per saber qué aprenères a Grècia.

jomateixa ha dit...

aiaiai que això agafa caliu!

Iris ha dit...

Ai va, jo cantant i per ací mira que en parleu d'uns moviments, que Déu ni do!!!

magazine.cat ha dit...

No soc aficionada a la sèrie però amb el que llegeixo per aquí, no se si es millor mirar la sèrie o els comentaris del teu post.

Bon cap se setmana.;0)

Lale Mur. ha dit...

No m'agrada gens aquesta sèrie, pot ser perquè no m'agrada pas les sèries en general, prefereixo pel·lícules.
a més, prefereixo fer coses, a mirar els altres fent-les ;)bona nit

Irina ha dit...

ostres gregori rei que saladet que ets!
bé jo no miro gairebé mai la tele, pero les seies com aquesta no son del meu gust especialment, però estic contenta que passis bones nits mirant-la.
bon cap de setmana i una abraçada, Irina

Gregori Samsa ha dit...

Magazine, ens ho passarem bé, no ho dubtis

Ei, Lale
sempre hi ha un moment per a tot, per observar i per fer

Gràcies Irina per això de saladet