LA PENYA

dimarts, 15 de març de 2011

EL PREMI

 De forma democràtica s'estan concedint premis als blocs segons criteris d'altres blocaires. La simpàtica srta. Audrey, des de el seu bloc Moments que compartim ha tingut a bé premiar-me amb aquest bonic trofeu, del qual me'n sento molt orgullós.
         Seguint les indicacions rebudes, aquest premi porta implícit unes condicions:

-Publicar la imatge del premi al bloc
-Modificar la imatge al gust
-Explicar públicament set (7) detalls personals
-Entregar el premi a altres blocs


El primer punt acomplert.
El segon l'obviaré, no em veig capacitat per a tal gesta.
Set detalls personals:

-M'agrada menjar, beure i fumar i tot allò que abans estava ben vist i ara no.
-Em dedico a l'hostaleria. Us puc fer uns còctels que us lleparíeu els llavis ( els d'uns amb els dels altres )
-Sóc un lector voraç i  d'uns anys ençà escric tot allò que em passa pel magí.
-Aficionat a tot tipus d'esport, quan tinc ganes de practicar-lo m'assec al sofà i espero que em passin les ganes.
-Sóc solter i em sembla que sense fills.
-Sempre m'havia agradat el pastís de sara, fins que vaig veure "L'últim tango a París" i vaig decidir donar un altre ús a la mantega.
-Sóc un gran tio ( 1'80 cm i 90 kg ), ulls clars de mirada penetrant ( cosa de la miopia) i, com diu el tango, "las nieves del tiempo platearon mi sien". Tot i el meu aspecte hostil i esquerp, si em veieu pel carrer saludeu-me i anirem a fer unes copes.

Entrega de premis a altres blocs:

-El meu raconet. Relats, històries i vivències explicades de forma sincera i que donen peu a la reflexió. No et deixen mai indiferent.
-Si dubto és que sóc, si penso és que sóc. Poti-poti de tot tipus de temes, política, cultura, oci etc exposats de forma enginyosa i divertida
-A la bestreta. Una mirada particular de la actualitat en posts concisos i directes

4 comentaris:

Elfreelang ha dit...

Gràcies per la copa! me la bec a la teva salut! no sé si acomplir o no tots els requisits, de vegades m'agrada saltar-me les normes...gràcies , passades per aigua, ara em va bé prendre'm una copa, he tingut un dia mullat!

Audrey ha dit...

M'alegra que t'hagi fer il.lusió!, ben guanyat!, a seguir buidant el magí :-). Em deixes intrigada amb el pastís de sara :-S

Salut!

aina ha dit...

Bah!, no me crec res del que dius de les 7 confessions.

magazine.cat ha dit...

Felicitats pel trofeu.