LA PENYA

dissabte, 2 d’abril de 2011

COPSANT LA REALITAT

                        Ahir nit, per primera vegada en molt temps, vaig anar a prendre una copa tot sol. El local era ple. Em vaig instal·lar a la barra, vaig demanar un gin-tònic i vaig donar un cop d'ull al meu voltant. Res interessant. A la segona copa el local s'havia buidat força  (era tard), i després d'un segon reconeixament ocular, vaig fixar-me en una mossa que estava sola, tenia bona pinta i no semblava  ni gaire gran ni massa jove. M'hi vaig apropar i vam iniciar una conversa; es deia Lidia, era argentina, era molt simpàtica i tenia exactament la meva edat. Em va explicar que feia molts anys que vivia a Barcelona, que en feia tres que s'havia separat, que tenia una filla i que, des de feia sis mesos, tenia....una neta. En un primer moment no vaig donar-li gaire importància a la dada, vam estar una estona xerrant, ens vam intercanviar telèfons i, finalment, ella va marxar. No va ser fins que vaig arribar a casa que no em vaig adonar de la magnitud de la tragèdia: ja he arribat a una edat que em toca  lligar amb iaies. Horrorífic ( neologisme que aplega dos conceptes: horrible i terrorífic)

10 comentaris:

Lluna ha dit...

Ja ja ja ja Pobre Gregori!!! Però no es tan greu, pensa que hi ha iaies que estan de força bon veure, al cap i a la fi segurament ni t'ho havies plantejat que ella pogués ser avia.
N'hi ha que a la mateixa edat no podem sortir a lligar pq tenim la canalla per casa no sé si es pitjor...jeje

Petonets

Irina ha dit...

Aiiii aquest Gregori meu que és exagerat!
N'estic segura que més d'una joveneta es deu fondre per tu, de fet no sé la teva edat, i probablement, no totes les dones de la teva mateixa edat deuen ser àvies.
A més, si de veritat t'enamores, l'edat... no hi té res a fer.
Una abraçada!

aina ha dit...

La qüestió important és: ja l`has usat al telèfon que et va donar? i si és un no...a qué esperes?

Elfreelang ha dit...

Home hi ha àvies joves ....al capdavall l'edat només és una xifra....però vas lligar!

Lale Mur. ha dit...

jejej

Hi ha àvies que són més bones que "no àvies" o sigui que afanya't i trúca-la!

M. Roser Algué Vendrells ha dit...

Pensa que hi ha noies que s'han casat molt joves i si a més les seves filles també són mares de jovenetes, et pots trobar amb unes àvies que són un "pimpollo".
No et desanimis, hi haurà més dies...
M. Roser

Audrey ha dit...

Els temps han canviat...La teva empenta va donar com a fruït el telèfon..., potser el principi de quelcom, és el que ara compta!.

Abraçada!

jomateixa ha dit...

això si que és fer un complert, si no vas amb compte et pots convertir en pare... avi...

magazine.cat ha dit...

Avui en dia i a avies que estan de molt bon veure, crec que la edat es lo de menys! :)

Clidice ha dit...

Vaja, així que t'angoixen les etiquetes? tse tse ;)