LA PENYA

divendres, 27 de maig de 2011

PROFILÀCTIC

    Als 15 anys em vaig posar un condó per primera vegada. En aquella època començava a sortir amb els amics, anar a les discos, fumar, beure "destornilladors" i mirar a les noies. Mirar-les i poca cosa més. S'ha de tenir en compte que fins llavors havia estat jugant amb "airgambois". Tot i així, en aquell moment vaig creure que ja era hora d'estar preparat, no fos cas que un dia se'm apropés una noieta i em comencés a fer proposicions deshonestes. Així que un bon dia, aprofitant que estava sol a casa, em vaig tancar a l'habitació i vaig agafar una capsa de condons (marca Durex) que tenia guardat a l'armari, lluny de mirades indiscretes. De fet, en aquella calaix hi tenia diverses capses de condons, de diferents marques i mides; cada vegada que m'enviaven a la farmàcia a comprar aspirines, alcohol o aigua oxigenada, el farmacèutic, molt generós, m'obsequiava amb una capseta de profilàctics. No ho sé, l'home es deuria pensar que era un semental o alguna cosa per l'estil i jo no volia dur-li la contraria. Així, doncs, aquell dia vaig obrir una de les capses i vaig desprecintar una d'aquelles anelles. Vaig mirar si hi havia alguna mena d'instruccions de forma d'us, com les que portaria qualsevol artefacte , però allà no hi havia res. Llavors vaig desplegar l'anella i em vaig trobar amb un troç de plàstic allargat, llefiscós i amb una forma curiosa a la punta. Els diversos intents per col·locarme aquella cosa van ser infructuosos; vaig provar amb diversos models i mides, però no va haver manera de que allò entrés bé. Finalment vaig pensar que, potser, si m'ho anava desplegant a mida que m'ho col·locava m'aniria més bé. Certament, la cosa va millorar, però jo no les tenia totes: ho trobava estrany, incòmode i poc romàntic, com collons es podia fotre un clau com Déu mana amb aquella cosa a la tita? Ho vaig deixar córrer, vaig pensar que arribada l'hora ja improvisaria.
       Quan va arribar el dia de necessitar-lo vaig tenir la sort que me'l varen posar. I sense fer servir les mans.

12 comentaris:

Lluna ha dit...

A mi Almax em sona a pastilles per problemes digestius. Jeje
Sempre hi ha noies servicials i molt destres quan cal...

Petonets

Gregori Samsa ha dit...

Doncs sí, xata, en lloc de Durex havia posat Almax. Una confusió una mica estranya, potser és perquè associo el primer polvo amb un mal de panxa important, degut a la quantitat de cubates que em debia fotre.

aina ha dit...

Per a que després diguin que els homes són més manyosos que les dones.

magazine.cat ha dit...

Ja ho diuen més val enginy que força segons pel que! ;)

M. Roser Algué Vendrells ha dit...

Em sembla que de l'època que parles tan difícil com posar-se el "susodicho" estri, era que alguna noieta et fes proposicions deshonestes...
Bon cap de setmana,
M. Roser

Colometa ha dit...

I com s'ho degué fer aquella noia per a pràcticar el posar-lo sense fer servir les mans?

Elfreelang ha dit...

Encara sort que vas encertar on posar-te'l....ni educació ni educació sexual en l'època fosca del franquisme!

Gregori Samsa ha dit...

Aina, els homes som més hàbils que les dones, però més mandrosos

Magazine, no et pensis, en aquest cas la força no està de més

Tens raó, Roser, però jo no ho sabia

Colometa, parlant la gent s'entén, o sigui, és un tema oral

Elfree, sóc gran però no tant, jo vaig viure l'època fosca de la transició

Irina ha dit...

Ai Gregori xato, com debies disfrutar quan una bonica noieta t'ho feia tot oi??
Sempre és divertit recordar les primeres vegades :)
Bon cap de setmana guapo

Gregori Samsa ha dit...

Irina, què et fa pensar que es tractava d'una noieta bonica?
Cert, mola recordar les primeres vegades, el problema és que gairebé no recordo les últimes.

Galatea ha dit...

Hem sembla que tothom ha improvisat amb aquestes coses... pot ser la noieta també improvisava... o poder tenia un master.
Ha estat divertida l'entrada.
M'has fet sonriure.
Un abraç.

Clidice ha dit...

Si que et devia semblar ortopèdic, però és tan tendre un noiet de 15 anys fent provatures d'aquest tipus! :)