LA PENYA

dijous, 23 de juny de 2011

CUL D'OLLA

                 

                    Va ser en un dia rúfol
                    ventós
                    gris
                    quan vaig rebre l'avís
                    de la teva deserció

                    Vaig empendre la retirada

                 ******************************


                    Clarividència
                    en un estat d'indolència
                    trobo el meu torment
                    
                    No cal que faci esment
                    de quina és la sentència


                 ******************************


                    Un rumanès tocant l'acordió
                    un paquistaní venent flors
                    una gitana endevinant el futur
                    un portuguès oferint mocadors

                    Un català amb posat confós
                    que prova d'esbrinar
                    per què ella no ha vingut
                
                 *******************************


                     Com un ésser estrany
                       amb ales
                          sense sexe
                    
                    Embolcallat en un espai
                       adient 
                          innocent


                    Tu m'oferies la salvació
                    jo cercava la perdició


                *****************************




                    La festa
                    s'havia acabat
                    la resta
                    era cosa del passat
                    I si una borratxa insolent
                    et recordava amb fermesa
                    la teva antiga promesa
                    t'esperava un mal moment


                *****************************

17 comentaris:

Lluna ha dit...

Em sembla que vas amb noies que no et convenen prou...jeje

Bona revetlla!!!

Gregori Samsa ha dit...

Ja tens raó, xata
passa que això mateix els hi diuen a elles respecte a mi. No hi ha solució possible.

Lluna ha dit...

Però si és fàcil!! Si tu no els hi convens a elles i elles tampoc a tu has de mirar cap un altre cantó. De segur que trobaràs!!!
Petonets

Gregori Samsa ha dit...

Ah! però el problema és que a mi em molen les que no em convenen, tu ja m'entens. I vigila aquesta nit, que per alguna cosa et deus fer dir noctàmbula....

Lluna ha dit...

Aquesta nit és la menys perillosa, demà no cal matinar. El problema son tooootes les altres nits... jijiji

paraula de verificació "diallit"

Gregori Samsa ha dit...

Què passa toootes les altres nits?
i això de diallit?
Per cert, ets Lluna menguant o creixent?
res, per saber-ho

Lluna ha dit...

Doncs passa que els noctàmbuls tenim tendencia a anar a dormir tard, i quan s'ha de matinar doncs es durillo, encara que ho portem bé.
Lo de diallit es que m'ha fet gràcia, estava pensant que demà podré passar-me el matí al llit si fos el cas.
Plena, sempre plena.

aina ha dit...

S`hi pot deixar un comentari aquí o seria interrompre qualque cosa??

No dius de qui és el poema, però és ben preciós.

Elfreelang ha dit...

El solstici d'estiu t'inspira? bona revetlla bona nit de sant Joan recorda que és màgica

Gala(tea) ha dit...

Xé!! Gregor... (ja hem permetrás la confiança)...
No et coneixia aquesta faceta de poeta...

Encara que dubto, pel comentari d'Aina... poder no és teu.. de qualsevol manera.. es una passada.. i llavors t'alabo el gust.

Si te l'autoapliques com dedueixo dels comentaris anteriors... que vols que et diga noi...
Si no va ser ni tan sols per acodir a la cita... es que no mereixia la pena. Una persona abans que rés ha de ser conseqüent... que ja estém una mica grandets per anar amb ninyatades... no troves?

Així que... ni un sol pensament més pel que respecta a la plantada... gaudeix d'aquesta nit que allà teniu festa i vinga... demà un altre dia.

Per cert... he de fer un apunt més..(poder hem quedan molt llargs els comentaris... ups!)

M'encanta la frase: Tú m'oferies la salvació jo cercava la perdició

Quan vulgues l'analitzem.

Un petonet.. o tres...

Rafael Meyerhofer ha dit...

Nen, jo de petonets no t'en faré pas cap ;)...però cony...et felicito...m'ha agradat molt :)

Ventafocs ha dit...

A mi també m'ha agradat, i si vols una besadeta te la puc fer (o no). No sé si et convé o em convé...
Gaudeix de la nit!

Helena Bonals ha dit...

"Com un ésser estrany/amb ales/sense sexe": a mi m'agraden aquests versos. "Sólo digo mi canción/ para quien conmigo va".

M. Roser Algué Vendrells ha dit...

Francament divertit, que et passa que sovint et deixen plantat? Però sembla que en aquest cas, ja t'ho veies venir...I això devia ser a les rambles, ho dic per la variació étnica i artística. La gitana et podia llegir el futur...
I compte amb les borratxes, insolents o no, que sempre diuen la veritat!!!
Petons,
M. Roser

Gregori Samsa ha dit...

Apreciats amiguets estivals, agreixo els vostres comentaris, però us he de dir que m'heu ofès; que de qui són aquests cony de versets de merda? doncs meus, home, meus. Els vaig escriure un dia que anava restrenyit i vaig decidir treure el què portava a dins. És que se us ha de dir tot.

camino roque ha dit...

el temporal es temporal. no hace falta la retirada. sólo hay que esperar (al despido)

aina ha dit...

Gala(tea)..."Quan vulgues l'analitzem." ???

Ja t`ajudo jo a analitzar-ho, reina.