LA PENYA

dissabte, 18 de juny de 2011

(S)TOP-LESS


     Cada any, per aquestes dates, ens trobem amb el debat públic del nudisme. Un cop ja hem determinat que anar amb boles per la ciutat no és una bona idea, i no per qüestions morals, sinó per un tema d'higiene, salut pública i seguretat, no caldria donar-li més voltes.
     Ara ha sortit un grup ( probablement  d'afiliació cristiana o similar) que proposa que hi hagin platges a on no estigui permès el top-less,  reclamen  el dret de poder gaudir d'espais que ells denominen familiars (com si un parell de mamelles no fos la cosa més familiar del món).
      Què collons està passant? Tornarem a veure a la guàrdia civil  per les platges exigint a les mosses que es tapin? Els crios creixeran, com havia passat en pasades generacions amb la idea que el cos humà s'ha d'amagar com si fos una cosa horrible?
     S'ha de tenir el cervell podrit per pensar d'aquesta manera. A cagar a la via.

13 comentaris:

Miss Yuste ha dit...

Finalment el que passa és que prohibim tantes coses que la necessitat de buscar-les és aclaparadora. Si el cos humà es concebira d'una manera més natural no hauria tant de depravat sexual pel món.

Que vinguen a dir-me que no faça topless, veuran la que els cau... (Infeliços).


Salut i peles, senyoret!

aina ha dit...

Cada un que fagi el que vulgui, jo personalment, som de les que pens que les meves mames són per a que només un pocs privilegiats puguin gaudir-ne i ja cuido que ningú més les miri (i grapetgi). No sigui cosa que passi a ser un bé públic i deixi, el meu estimat, de tenir privilegis o sentir-se especial.

Lluna ha dit...

A tu tb et fa la impressió que anem enrere?? De vegades fa por...
Això sí, cal cuidar-se del sol, en top-less, a mig vestir o tal com varem arribar al món.

Petonets de finde

Gregori Samsa ha dit...

Sí, miss Yuste, deixem-nos de prohibicions i gaudim de més llibertat. No seré jo qui t'obligui a tapar-te
Aineta, com a bé públic no tindria preu...
Lluna, ja veig que deus ser de la meva generació

Ventafocs ha dit...

Hi ha molta gent que té el cervell podrit... a cagar a la via!

Elfreelang ha dit...

ViVim greus temps d'involució per no dir retrogradació en tots els nivells, sanitaris, educatius i ara també en aquest....

Audrey ha dit...

Com era allò de 'hay de todo en la viña del Señor', doncs això, la petició retrògada no passarà d'aquí i el terme 'familiar' sembla que perdi la seva significació...
Sort n'hi ha de la diversitat de personal!.

Abraçada!

M. Roser Algué Vendrells ha dit...

Jo diria que és molt difícil que en aquesta qüestió tornem enrere, perquè gairebé tothom ho veu normal, penso que es faria una acampada en top-less
a la plaça de Catalunya. Un any que vaig anar a Formentera compartien platja: boles, top-less ,biquini i banyador...
Ara, també penso que per la ciutat no és estètic...
Petons,
M.Roser

Gala(tea) ha dit...

Jajajaja!! a cagar a la via!! aixó es mol gran!!

M'encanten les teues reflexions...

Doncs mira, com es habitual aqui a casa teva donaré la meua.. més o menys acertada...

A mi realment el que hem sembla és que constitucionalment tenim un dret que ens reconeix la llibertat en general, la llibertat d'expressió, ens protegeix la propia imatge.. llibertat de moviment i reconeix que tots som iguals davant la llei...
Fer top-less no es anar amb les mandingues lliures?? son una part del nostre cos...

Obviament els més puristes dirán que es pot tenir llibertat d'expressió sempre que no es vulneri el dret a la intimitat d'un altra persona... pero es pura falacia...

Vivim encara en la edat del neandertal per a moltes coses... que hi farem...!!

Després ens vindrán dient que criem pervertits... i jo realment pense que son pervertits (o no) per tanta represió sexual... com be dius unes mamelles no son res de l'altre mon.. al fi i a la postre tots hem començat la nostra vida enganxats a una...

O no?

Deu ni donet!! que llarg m'ha quedat.

Xato.. es que... entro aqui i com si en donesin corda...

Un besset gegant.

Gregori Samsa ha dit...

Roser, mola això de l'acampada en top-less a la plaça Catalunya. En prenc nota

Gala, molt bones les teves reflexions, les espero sempre en delit

jomateixa ha dit...

aquest cap de setmana vaig a la platja, si els veig rondant per allà ja t'ho diré

Irina ha dit...

completament d'acord amb tu estimat Gregori, jo penso que cadascú es lliure dels seus actes, a mi personalment no m'agrada que em quedin les marques del banyador, per això faig topless, i creu-me que no em farà canviar ningú d'opinió, i perquè ho sàpigues sóc una amant de les platges nudistes, per allà l'alt empordà n'hi ha cada una que a l'estiu és impossible no anar-hi a banyar-te.

Petons i disculpes, prometo estar més present a partir d'ara.

Gregori Samsa ha dit...

Irina, xata, a veure si és veritat això d'estar més present, no hi ha manera de veure't la carona per aquí, que per cert, a cada nova foto estàs més guapa.
Anirem a fer una visita per l'empordà, jo també sóc del que m'agrada despilotar-me a les platges.