LA PENYA

divendres, 2 de setembre de 2011

FUCKING MUSIC

      Es coneix com a Fucking Music o música per follar, aquells tipus de temes que per la seva composició i interpretació permeten crear una atmòsfera adient per dur a terme una interacció entre dos o més individus disposats a intercanviar tota mena de fluïts corporals. En tota discografia mínimament acceptable hi hauríem de trobar aquest tipus de música ( amb format CD o, fins i tot, vinil, no valen els nous artefactes multimèdia, tan efectius com poc romàntics ) i tenir-la a mà en tot moment, ens donarà cert avantatge. Es clar que sempre ajuda força ser guapo i simpàtic.
     Òbviament en conec un munt de peces d'aquestes característiques, però n'hi haurà prou amb una petita mostra per anar fent boca.




AVALON- Està considerada  com la millor, la number one, la mare de totes les fucking music. Creada pel sempre mudat i afectat Bryan Ferry, líder dels Roxy Music, l'any 1982, ha ajudat a aparellar a milions d'individus en tot el món.
Tota una declaració d'intencions.













WICKED GAME-  Chris Isaacs, un xicot amb aire trist que semblava que s'havia de posar a plorar en qualsevol moment, va triomfar amb aquesta peça als anys 90's. La cançó va ser durant una bona temporada la sintonia d'un anunci radiofònic d'un popular sex shop.
Mirades directes i explícites.













CRAZY- Cap allà el 2005, Gnarls Barkley, un negre alt i gros i un pèl excentric ( en una ocasió va actuar en directe vestit de Darth Vader)  va sorprendre amb aquesta cançó i la seva veu digne dels clàssics del soul.
Primers contactes físics.





16 comentaris:

Lluna ha dit...

Ni m'ho havia plantejat, de fet no em poso musica, però amb la primera ja et dic jo que no arribariem enlloc. Les altres dues si que em posen en situació, En fin, pa gustos colores.
Petonets Sr. Samsa

Gregori Samsa ha dit...

Això és perquè no has escoltat "Avalon" amb mi, reina...

Lluna ha dit...

Serà pq vosté no ha volgut!!!! jajaja

carina ha dit...

Wicked game, del Chris Isaak és sense cap mena de dubte la que triaria jo en un moment d'aquests. Per cert, la noia del vídeo no és aquella top model dels 90 que es deia Helena Christiansen, o algo així? Petons i que fructifiquin les cançonetes

Gregori Samsa ha dit...

Hi estic bastant d'acord, Carina, però pensa que el vídeo influeix molt en la decisió

carina ha dit...

No és cert, Imagina: tanca els ulls, apaga els llums, posa un ventilador suau, encen dues espelmes i ibona companyia, no cal imatges, flueix sol. Prova-ho

aina ha dit...

Jo m`estimo més sentir el teu alé a cau d`orella com a tota música, tot són gusts.

Aquests ulls...són teus?

Gala ha dit...

Que puc dir-te Samsa... mai no he necesitat música...però supose que tampoc està de més...
La tria és sugerent... aixó no t'ho treuré...
I poder algun dia la faci servir.. mai es sap...és bó tenir a mà aquestes coses... de vegades tota ajuda va bé.

Un petonet gran...

PD: Ja tenia ganes de tornar a llegir-te.

magazine.cat ha dit...

Chris Isaacs amb Wicked game, és la millor de totes.

Violant d'Atarca ha dit...

Jo recomanaria -com a banda sonora mentre s'està en acció- "Stairway to heaven", de Led Zeppelin.
Escolteu-la tranquil·lament i us adonareu que té un ritme in crescendo, la veu del cantant passa del gairebé xiuxiueig a l'esgarip bestiota, és llarga (la cançó)tot i que no n'hi ha prou i s'ha d'activar el botó "repeat"...
En fi, almenys a mi em valia quan tenia 20 anyets (fa moooolt de temps!)Ara no sé pas com ho viuria, però cada cop que escolto aquesta cançó se'm somouen els sentits, és allò de l'empremta que et deixen a l'ànima (i a d'altres llocs)els records vestits amb música, olors,etc.
Una abraçada!

Gregori Samsa ha dit...

Ah! quins comentaris més guapos que m'heu deixat, m'he posat més tonto que escoltant Wicked Game. Oh yeah!

Elfreelang ha dit...

Sempre s'aprèn una cosa nova....ves per on hi ha música per a tot...i els qui tenen minvades les facultats auditives ....sense música també ho poden fer...oi?
Ah m'agrada el new look!

Audrey ha dit...

Bones eleccions musicals (les dos primeres), per moments especials o simplement 'clau'. A vegades la música es natural...

Abraçada!

Nacida en África ha dit...

Hola Gregori. No soy una gran entendida en música y a veces se me escapan matices pero si te hablo de "Avalon", me parece una canción preciosa y llena de sensualidad, tanto, que la tengo metida en mi Mp3.

Gràcies per l'informació i que tingis un bon diumenge.

Petons.

Malena

Joan Abellaneda ha dit...

la música sempre és quelcom màgic que ens remou per dins sensacions que no podem controlar sovint, per descomptat és una gran companyia en moments íntims...
gràcies per les recomanacions gregori i per la teva visita al meu blog i el comentari
fins la propera
joan

aina ha dit...

jo en tenc una llista a l'ordenador de temes "per a això". I em passa que a vegades la poso quan faig net i l'he d'aturar perque em vola el cap.