LA PENYA

diumenge, 11 de desembre de 2011

OBRE'T D'ORELLES A LES FOSQUES

TRES TEMES MUSICALS DE PEL·LÍCULA INDISPENSABLES


BORN TO BE WILDE
   tema principal de Easy Rider, molt bona pel·lícula que, al meu entendre, ha quedat una mica desfasada, no així la peça musical que quedarà per sempre més enquistada a oïdes sibarites



COLLING YOU
    peça interpretada per la veu genial de Dominique a Bagdag Cafè, pel·lícula intimista i exquisida que va estar en cartellera durant una bona temporada




PUT THE BLAME ON MAME, BOY

       Aquesta Gilda sempre m'ha fascinat, en especial en aquest número musical

8 comentaris:

Lluna ha dit...

Doncs només he vist la Gilda... Hauré d'anar al videoclub!!!
M'agraden les tres cançons, la de Easy Rider és la que menys conec.
Ja tinc deures.
Vagi bé Sr. Samsa!!

Audrey ha dit...

Ostres..., la segona m'encanta!, però no he vist cap d'aquestes pel.lícules :-S

Bona nit!

Pais secret ha dit...

Ja tens bon gust ja...

Ho dic per la segona i la tercera, la primera tampoc l´he vista.

M. Roser Algué Vendrells ha dit...

Jo he vist la Gilda 4 o 5 vegades...
Sembla mentida si en va fer d'enrenou l'striptis del guà!!!

La primera cançó és molt roquera i m'agraden les motos...
La segona és una cançó molt bonica i la noia té una veu que és una passada!
Ja veig que avui estàs molt pel·liculer...
Bona nit,
M. Roser

Miss Yuste ha dit...

Respecte a la primera cançó, sempre m'ha agradat. Desfasat? Potser no, simplement la humanitat poc a poc va perdent el nord i els resulta impossible d'entendre i recordar grans moments passats.

Respecte a la Gilda... Què dir? Sempre he dit que hauria d'haver nascut en aquesta època americana, però ara que ho pense, només per aquest glamour, que em fascina. Els drets de les dones eren altra qüestió!

Jo sóc de les que queda atrapada en la memòria. No en va, la meua pel·lícula preferida és The Godfather tot i que la van fer 15 anys ans del meu naixement.

Salut i peles, Gregori :)

Elfreelang ha dit...

Molt bo tot...per referencies em quedo amb Gilda va fer córrer rius de tinta ....i no es millor obrir-se de mans....

Alyebard ha dit...

Molt bona tria, m'encanten les tres!!

Helena Bonals ha dit...

Jo les he vist totes tres, la millor, la primera.