LA PENYA

divendres, 10 d’agost de 2012

AGOST

    Immersos en la voràgine estival, carrers buits, comerços tancats, alguns ciutadans condemnats, sortosament, a trenta dies engarjolats a l'ombra de l'urbs per necessitats empresarials (jo, sortosament, sóc un d'ells), d'altres obligats, malauradament, a vaguerejar per les voreres infectades, sortosament, de visitants arribats de qualsevol punt de la geografia, sobretot, europea. L'agost és un mes especial, s'impregna tot d'una mena de pàtina de relaxació i de deixem-ho per setembre i sortim a prendre la fresca i prenem-ne una altra que són vacances i faldilletes curtes i cossos fent bronzo per platges i cales i caletes i piscines i basses. Avui, sortosament, en faig quaranta set i sembla ser que sóc un home madur, segons diuen, tot i que jo encara no ho he assumit i continuu perllongant la meva estimable joventut ( què dic joventut, adolescència més aviat) fins que sigui un vellet pensionista a qui tot se li és permès a causa de la seva edat provecta. Mentre, m'aprofitaré d'aquesta lleugeresa agostiniana fins el dia 31, moment que hauré de plantejar-me que tot torna a la realitat i que la vida no és una festa continua. Però no és moment de posar aigua al vi o gasosa a la cervesa. The show must go on...

11 comentaris:

aina ha dit...

Molts d`anys, Gori. I sí, ja tens edat d`haver passat l`adolescència(tres vegades).

Si qualque cosa has après, és hora d`aplicar-ho.

Yáiza ha dit...

Doncs per molts anys, senyor Samsa! (perquè ara ja se li pot dir senyor, oi??). Noi, això de fer anys a l'agost... no sé, no m'ho imagino. És que jo sóc de tardor-tardor, i clar, és una altra història.
Que passi un bon final d'agost, feixuc i mandrós, i fins una altra!

Sílvia ha dit...

Per molts anys contiunïs tan fresc com ara! Go on :)

cantireta ha dit...

Oh happy day...! Congrats!!

Audrey ha dit...

Happy B-day!!.
Ja tenen raó els Queen, The show must go on.

Lluna ha dit...

Ais!! La vida no és una festa continua?? Catxis!!! Ara m'has fet tocar de peus a terra de patac...

Espero que sumar anys t'hagi deixat gaudir del dia.

Petonets Sr. Samsa

Violant d'Atarca ha dit...

Sí, mentre puguem potser sí que el show must go on, perquè si no és que la cosa no canvia força em sembla que això de que arribis a bell vellet, probablement s'esdevingui, però pensionista... ai las! ja ens agradaria a uns quants, ja...
Per molts anys, maduret interessant ;o)

Elfreelang ha dit...

ets ben jovenet encara! moltes felicitats! i la pensió no sé pas noi si hi arribarem...potser a la pensió de la cantonada sí...que continui el show!

M. Roser ha dit...

Felicitats senyor Gregori, que en compleixis molts més i que jo ho pugui veure... Però pensa que no per tenir més anys, s'adquireix automàticament la maduresa, hi ha qui no supera mai l'adolescència, he, he!

No m'agrada el mes d'agost, ja tinc ganes que arribi el setembre, tot i que quan ho dic, em miren malament!

Gregori Samsa ha dit...

Gràcies per les vostres felices felicitacions embolcallades de alegria i bonhomia
que Déunostresenyor us conservi tanta bondad, canalleta

jomateixa ha dit...

Felicitats!!
vaig una mica tard,ja se sap, l'Agost... però com té vuitada... hehe
L'edat és la que un sent que té.