LA PENYA

divendres, 17 d’agost de 2012

SEXE AMB FOLRE I MANILLES

      


         Fins a 48 postures genuïnament catalanes per poder practicar sexe  del principat i gaudir d'autèntics festivals eroticofestius. La idea és de Maite Roldán, una mossa nascuda l'any 75, criada i educada en una llar plegada de dones ( mare, germanes i tietes) i, pel què es veu, deshinibida i amb sentit de l'humor. 
          En aquesta mena de guia hi podem trobar les instruccions, amb les pertinents il·lustracions, per fer un parlem-ne ( fer-s'ho en una oficina de la Caixa), fer un verd (amb molta iniciativa però pocs resultats pràctics) o un Messi (aquest no sé de què es tracte, però podria ser com quedar com un rei i evitar els penals).


             Jo ja tinc el llibre, només em falta una partenaire. Les interessades poden deixar la seva dreça electrònica i número de contacte, fent constar edat i mides. No es descartaran candidatures per qüestions de ètnia, estat civil o confessió religiosa.

12 comentaris:

Lluna ha dit...

Mare meva!!! I porta 3 anys a les llibreries!!! Es que no ens tens al dia Gregori...
Què faig, el vaig a comprar o me'l passes??
Tonets Bandarra

Pais secret ha dit...

Uf, veient-los així vestits, amb la barretina i la puntorra ja em pensava que explicava com fer-ho mentre beus amb porró o com fer una orgia castellera i no morir en l´intent...
Veig que és més original, encara que el verd ens el podríem estalviar.

Bon agost lector i bona pràctica Gregori!

aina ha dit...

No sé si m`estim més el kamasutra de tota la vida, posats a pagar.

M. Roser ha dit...

Els originals(llibres) sempre són més autèntics, per allò que segones parts mai són bones...
I falta: Les maduretes, estalviar-se de contactar!!!

Elfreelang ha dit...

així m'agrada que el català es faci ample i gran catmasutra genial!

Gregori Samsa ha dit...

Però és que no n'hi ha cap que vulgui fer un "parlem-ne" amb mi?
que soses...

cantireta ha dit...

Ehem... jo ja estic compromesa. Però podem parlar-ne...de comprar-me'l! ;D
Abraçades fresquetes, nen.

Gala ha dit...

Jajajaja. Mal negoci.
M'ha fet gracia el Messi. Segur que molts i moltes el practiquen.

Besets

jomateixa ha dit...

Bó aquest, l'hauré de buscar a la llibreria, però el deixaré per quan faci menys calor...

Miss Yuste ha dit...

Tu sempre amb les teues genialitats i les teues tirades de canya! Si cuela, cuela, ¿no? Com diuen a Castella.

Doncs a mi la il·lustració m'ha fet gràcia. A veure si tens sort i trobes alguna partenaire per poder clavar gols com el Messi.

Salut i peles, Gregori :)

Gregori Samsa ha dit...

Miss Yuste
la canya l'havia tirat pensant amb tu, però veig que no ha colat...
quina uastima!!!!

zel ha dit...

I...d'això, l'edat compta? hihii