LA PENYA

dissabte, 29 de setembre de 2012

PROCLAMATS


que si són galgos o podencos

no es el momento de algarabías



nos van a encontrar delante
 
    

         "Interpretant els desigs i anhels del poble".... Això és el que ha fet en Mas, ni més ni menys. Això és el que faria qualsevol lider polític amb dos dits de front o sense front: deixar-se endur per les demandes de la massa i situar-se al capdavant del moviment. Hi haurà una consulta i, més endavant, un referèndum ( acceptat des de Madrid vulguis que no, no tindran més remei). I el poble sobirà parlarà. I, finalment, serà el que haurà de ser.


      

7 comentaris:

Pais secret ha dit...

Tant de bo sigui així i ens en sortim!

Lluna ha dit...

Jo no ho veig tan fàcil, crec que ens posaran força pals a les rodes i això suposant que ho puguem tirar endavant...

Un petó, desaparegut

Elfreelang ha dit...

Si Gregori sí! jo estic il·lusionada!

M. Roser ha dit...

Oh, un post super optimista, en aquest bloc! Acabo de reconciliar-me amb la humanitat...
Ara seriosament, a mi també em sembla que en Mas ha fet el que havia de fer
I si a algú no li agrada, que si posi fulles...
Les fotos són d'antologia!!!

magazine.cat ha dit...

Hola Gregori, jo estic amb la Lluna no ens ho posaran gens fàcil, però la il·lusió hi és.

Salutacions.

fra miquel ha dit...

Haurem d'aguantar molta llengua enverinada i esforçar-nos en fer valer els nostres drets sense violències...
No serà fàcil.
Tot i això, fa quatre dies era impensable el que està succeint.
És normal il·lusionar-se...
Abraçada

Miss Yuste ha dit...

Tot i valenciana, jo mateixa m'uniré igualment a aquesta causa. Desitge i necessite trobar un lloc on poder-me estar i on poder construir un futur.

Tot s'ha tornat (i s'està tornant) tan complicat en aquesta merda de país que de vegades pense que no tinc forces per seguir endavant. Però de sobte, la ràbia (un dels meus sentiments predilectes) em fa bollir la sang i em desperta de nou.

Salut i independència, Samsa.