LA PENYA

dilluns, 5 de novembre de 2012

HÒSTIES

        El primer que vaig veure en obrir els ulls va ser un cel estrellat i una lluna gairebé plena. Feia fresca. Era estirat a terra, sobre la duresa i brutícia de l'asfalt. Em feia malt el cap, em cremaven les galtes i tenia tot el cos adolorit. Quatre paios amb posat amenaçador s'havien situat estretègicament al meu voltant.
       Aquella nit havia anat amb un amic a una discoteca de Terrassa, el "Cerebrum" em penso, a on hi feien la festa de la Voll-Damm. Tant el meu col·lega com jo vam acabar agafant una merda considerable a base de Volls, amb la diferència que ell va quedar fora de combat, arraulit en un seient del local i jo vaig començar a perseguir xavalites i a insultar a les seves parelles, quan aquestes en tenien. Vaig topar-me amb un que tenia poc sentit de l'humor i uns col·legues que, pel què vaig poder comprovar poc després, no s'havien perdut cap peli del Chuck Norris.
       El subjecte que s'havia situat davant meu em va clavar una puntada als collons, amb tota la ràbia i força de què disposava; el dolor va ser intens, terrible, ferotge, vaig tenir la sensació que me'ls havia rebentat, vaig incorporar mig cos, per intentar agafar aire i mirar d'apaivagar la cinglada rabiüda. El mateix cabró va aprofitar per agafar-me els cabells  i clavar-me un cop de puny a la boca; vaig escopir un parell de peses dentals i vaig deixar anar una glopada de sang, m'havia partit la geniva. Simultàneament em van caure un parell d'hòsties, una per banda; la de l'esquerra em va partir la cella, l'ull se'm va inflar com un globus i em va quedar totalment tancat, la de la dreta em va rebentar el pòmul, deixant anar una esquitxada de sang que em va arribar a tacar les meves pròpies sabates. Després vaig rebre un cop sec a la part posterior de la clepsa, donat, em penso, amb algun objecte contundent, tipus barra de ferro o bat de beisbol; vaig ser conscient de com se m'esberlava el cap amb aquell "crac" sec, vaig notar com la sang menava esquena avall, calenta i enganxosa.
     Instintivament, em vaig caragolar sobre mi mateix, adoptant una posició fetal, mirant de minimitzar els efectes dels cops. Les puntades i fiblades queien de tot arreu. Vaig pensar que d'aquella no en sortiria, que em matarien. No sé quan vaig adonar-me que havien deixat de colpejar-me. Vaig aixecar el cap i amb l'ull que em quedava operatiu vaig veure dos homes gesticulant i escridessant als quatre fills de puta que em volien fer la pell. Després vaig saber que es tractava del propietari del local acompanyat per un membre de seguretat que varen decidir evitar un assassinat davant la discoteca. Hauria estat una mala publicitat. Vaig tornar a perdre el coneixement.
     Vaig estar ingressat a l'hospital durant un mes, me n'hi vaig passar tres al llit i fins mig any després no vaig estar en condicions per començar a treballar. El resultat havia estat: quatre costelles trencades, el canell esquerra partit, quatre dits de la ma dreta i el peu esquerra trencat, una fissura al maluc, quatre dents perdudes, la mandíbula partida per dos llocs i una vintena de punts a la part posterior del cap, a més d'un seguit de traumatismes, cops i hematomes repartits per tot el cos. Sortosament cap òrgan vital va resultar afectat de gravetat.
     Després d'aquest episodi no he tornat a involucrar-me en cap batussa; no he donat ni he rebut cap cop de puny.
     I és que a base d'hòsties se n'aprèn.     

11 comentaris:

Lluna ha dit...

Ja ho deien els mestres d'abans: "la letra con sangre entra" es veu que serveix per gairebé tot la dita...
Espero que ja estiguis refet del tot ;)
Petonets dolcets

Gregori Samsa ha dit...

No et pensis
encara ara, quan ric, noto molèsties a la part del fistro duodenal

un calvari, oiga

Pais secret ha dit...

Marededéusenyor, quin cromo!

M´estic marejant. Llunaaaa, porta més cava que m´he de refer d´aquest malson o dormir una bona estona a veure si em trec del cap aquest noi rebentat per totes bandes, pobret.
Salvatges!!!

Lluna ha dit...

Òndia Gregori, ja em sap greu doncs, et diria de no riure però clar si no riem que ens queda??

Pais, Pais, ja te dit que no es pot beure amb l'estòmac buit!!! Fes el favor de menjar alguna coseta i no mirar-te la sang, que encara tindren un "sustu".

camino roque ha dit...

en jackass esto es como una prueba de aguante no?

Gregori Samsa ha dit...

A veure ( i a beure) País i Lluna
que corri el cava!!!!

Camino, teniendo en cuenta que Jackass significa tonto del culo...
pues eso

fra miquel ha dit...

Deus de l'Olimpi! I de l'entrecuix vas bé? Per què si no, si que és una putada!
Salut!

Clidice ha dit...

tot això sembla que ha de fer mal, no? jo havia vist batusses (coses del bàsquet) però no pas tan a "lu cafre" O.O

belkis ha dit...

I encara sort que ets viu per explicar-ho!
És que no es pot anar pel món intentant agafar les dones dels altres, si elles no et donen permís, i menys encara si has begut.
Sense beure, tens més possibilitats de tot, fins i tot de còrrer si s'escapa algun cop de puny

M. Roser ha dit...

Espero que la història no sigui personal...Sempre m'he preguntat quin plaer se'n treu d'agafar una turca com una casa si després un acaba "molido" a cops...Sembla ben bé una peli d'aquelles que a cada imatge hi ha una puntada de peu o un cop de puny...
Esperem que el paio hagi après la lliçó i per cert, saps si ja ha anat al dentista? és que em fa cosa veure la gent desdentegada...uix!!!

cantireta ha dit...

Ensopegar servix per prendre mesures abans de caure... o evitar-les directament.

Quin cromo, nen. L'entrecuix funciona, però...?

Petonets, ets un cas ;)