LA PENYA

dijous, 8 de novembre de 2012

    Obama es va presentar com EL SALVADOR i ha acabat sent, senzillament, un polític amb sentit comú. Personalment prefereixo això últim.
    Sortosament  ha guanyat les eleccions. Podrà, entre altres coses, continuar amb el seu pla d'implementar un servei sanitari universal  i destinar importants partides presupostàries a polítiques socials. Aquest és el camí. Amb això no vull dir que cregui que l'administració ens hagi de solucionar la vida a base de subvencions, xecs i ajuts socials perpetus que fan possible que hi hagi elements que visquin durant anys de  l'erari públic sense fotre brot. S'ha de trobar el terme mig. Una societat sense una educació i una sanitat garantida per a tothom, amb grans bosses de pobresa, amb l'atur disparat, amb conflicte constant i amb vagues generals suvintejant, no interessa a ningú. A ningú. Ni als que tenen molt ni a qui no té res.

6 comentaris:

Lluna ha dit...

Sempre millor la gent amb sentit comú que els salvadors. No s´e si se'n sortirà l'Obama, però al menys pinta millor que el que tenim per aquí...
I que centradet que sembles de vegades.
Petonets Sr. Samsa

M. Roser ha dit...

Jo també vaig votar per l'Obama en sentit figurat, és clar i també crec que el sentit comú, que abunda tan poc, és la base per a ser un bon polític...
Ara ens toca començar a pensar en el nostre 25 i espero que no sigui fum, fum fum...
Petons.

rits ha dit...

Completament d'acord. Aviam si a en Mas se li enganxa alguna cosa més d'aquest estil que no només la manera de fer discursos.

Jo tb estic contenta que hagi guanyat Obama i això que em va decebre força.

lolita lagarto ha dit...

doncs sí el sentit comú ara mateix és el que més s'agraeix..

i m'ha fet gràcia la Lluna perquè jo he pensat el mateix, que què centradet que sembles a vegades, ..qui ho diria que ets el nostre Gregoriet!

Gregori Samsa ha dit...

Collons
i és que sóc un puto ousider centrat, i doncs que us pensaveu

M. Roser ha dit...

Jo sempre t'he vist amb una doble personalitat,he ,he...