LA PENYA

dimecres, 5 de desembre de 2012

TAINTED LOVE

   L'any 1981 el duet Soft Cell va triomfar amb aquest Tainted Love, peça amb la qual viurien la resta de la seva vida. Que jo sàpiga aquests nanos no varen fer res més. Però haig de reconèixer que amb aquesta cançoneta em vaig fer un fart de lligar, ballar i emborratxar-me, sobre tot les dues últimes coses.










  Aquesta és la versió original, poc coneguda, de Gloria Jones de l'any 1964.  Tot i que la versió disco és la que va fer fortuna, l'original és força millor. Ja és això, a la vida passa sovint, els originals són apartats mentre les còpies s'emporten la fama. Una injustícia. No he trobat un vídeo de l'època, (tots eren amb imatges fixes amb la cançó de fons) així que he triat aquest, amb imatges una mica estranyes, però amb la veu genuïna de la Jones.




  I aquesta és una versió genial que va  fer l'any 2010 l'Imelda May . Sempre és bo, que hi hagi per triar.

8 comentaris:

Lluna ha dit...

M'agrada la versió de la Imelda, i el 2on video és una passada!!!

Petonets Sr. Samsa

Pons ha dit...

Diguem clàssic, però la soft cell es la més m'agrada, suposo que es la més sentida i això influeix molt...

Pais secret ha dit...

Jo recordo molt la de Soft Cell, m´agradava i encara m´agrada.
Sempre que l´escolto em ve al cap un dia en què fèien un concurs de ball en una discoteca (jo en devia tenir 14-15) i la parella que va guanyar va ser amb aquesta cançó.També recordo la lenta que va sonar després, i no era de concurs ;-)

camino roque ha dit...

reconozco que muchas veces soy una descafeinada y me quedo con las versiones antes que con el original

Elfreelang ha dit...

jo és que en música sempre vaig endarrerida ara no se si em ressona vagament aquesta música...tanmateix un bon recordatori sentimental musical! millor l'original que les versions...pel meu gust

M. Roser ha dit...

Això d'aquests nois va ser doncs un hola i adéu...No coneixia aquesta cançó, però a mi m'agrada força l'original...

Miss Yuste ha dit...

També l'he ballada jo la primera, sí... I emborratxar-me és el que hauria de fer hui.

Tothom rep bones notícies, però amb mi alguns s'enfaden, em cau una porta de 20kg a sobre, els ho dic i m'ignoren.

Comence a creure que el karma té algun tipus de problema amb mi, no?

Salut i peles, Gregori.

Joana ha dit...

Ballar si, beure no, en el meu cas, és clar...
Quins records!!