LA PENYA

divendres, 28 de juny de 2013

LA BROSSA I LA MOSSA

   Fa cosa de set mesos enrere, després de vint anys treballant en una empresa dedicada a l'exportació de betes i films, em vaig trobar al carrer sense feina i amb una idemnització i prestació d'atur miserables. El mes passat se'm va acabar la prestació i vaig esgotar els diners de la idemnització. Em varen fer fora del pis de lloguer a on residia des de feia deu anys i actualment visc al carrer. M'he instal·lat en un portal d'una fabrica abandonada al barri Gòtic i menjo de les deixalles que trobo en els contenidors i de les sobres de les botigues d'alimentació. En els dies de pluja m'aixoplugo en un caixer del BBVA. No estic sol. Som molts els que ens veiem abocats a  la marginació i a la misèria. Ens tornem apàtics, bords, antisocials, agressius, desconfiats; és a dir, deixem de ser éssers socials i ens convertim en animals, llops esteparis, bèsties sense entranyes, animals sense cap mena de racionalitat. L'altre nit, mentre estava pixant en un portal, se'm va apropar una mosso d'esquadra i em va cridar l'atenció. Em va advertir que la meva actitud era del tot incívica i que em podia costar entre 50 i 200 euros de multa, Vaig esclatar a riure. Com volia que pagués, en efectiu o amb targeta de crèdit? Ara bé- vaig observar, mentre mantenia  entre la ma dreta la verga dreta, ja que la mosso tenia un polvet, la mala puta- podria cobrar-se amb espècies. La mosso, veient aquell bé de Déu que tinc entre les cames i amb uns ulls oberts com taronges, va començar a salivar. Es va apropar i se la va posar a la boca, empassant-se les gotes d'orina que em quedaven a la punta de la fava, em va agafar els ous i em va fer un massatge escrotal digne d'una professional i, quan em vaig escórrer, la meuca mal parida es va empassar tota la lletararda mentre deixava anar esgarips de plaer. Finalment, tornant al posat institucional, em va dir que per aquell cop m'ho deixava passar, que no hi tornés i que circulés. Després d'aquest episodi, quan pixo al carrer no estic mai sol. Sempre tinc alguna mossa ( i en alguna ocasió, algun mosso) disposats a cridar-me l'atenció per la meva conducta incívica. Fins ara no he hagut de pagar cap multa.