LA PENYA

divendres, 11 d’octubre de 2013

RELIGIOSAMENT

   Sóc una persona profundament religiosa. M'agrada la gent religiosa. L'altre dia em vaig follar una monja. Curiosament, la noia en qüestió tenia més experiència que la majoria de putes de vint euros que em faig en els carrerons pudents de ciutat vella. Estimo a Crist. L'estimo tant que el tornaria a crucificar. Vaig rebre la primera comunió als nou anys, però la primera hòstia ja l'havia rebuda anys enrere. A primer de bàsica els companys de classe em putajaven, degut al meu caràcter tímid i apocat. Anys després, sent persona adulta i assenyada, els vaig anar a buscar i me'ls vaig carregar.. Tots aquells que varen abusar de la meva indefensió en aquella època són morts. Els hi he fet un favor, ara resten en pau al cel dels fills de puta, al costat de Nostre Senyor. AMEN.

2 comentaris:

carina ha dit...

T'hauràs de confessar!

Josep ha dit...

Com digué Luis Buñuel: «Sóc ateu gràcies a Deu».