LA PENYA

dimecres, 25 de desembre de 2013

NO WAY OUT (un conte nadalenc)

 
 
Al final del carrer m'hi esperaven en Papa Noel, els tres Reis Mags, el Tió (el tronc caganer), l'home dels nassos, l'esperit nadalenc, els protagonistes de l'anunci de la loteria de Nadal, el Mag Merlín i l'Artur Mas. No tenia escapatòria. Vaig rendir-me a l'evidència. Vaig respirar fons i em vaig lliurar als espectres del solstici d'hivern. Sabia que després d'una experiència d'aquesta magnitud, res seria igual. Ara m'arrossego pels voltants dels grans magatzems carregat de paquets i amb un somriure estúpid a la cara, mentre amb veu engolada vaig repetint la lletania coneguda per tots
 
BON NADAL I FELIÇ ANY NOU
 
 
 
 
 
 

2 comentaris:

Elfreelang ha dit...

malgrat tot bones festes! realment és un malson comercial mercantil que encara cou més si és el cas pels qui no ten treball ni casa ni futur ....esperem un any nou de trinca !!!

M. Roser ha dit...

Després e llegir el teu conte nadalenc, no sé si desitjar-te bones festes o donar-te el pesam, he, he...
Jo m'he topat amb molts d'aquests tòpics i estic contenta, segurament perquè no vaig carregada de paquets pels voltants dels grans magatzems i els meus bons desitjos són sincers i amb cara riallera...
Que tinguis Bones Festes i un Any Nou ple de sorpreses agradables.