LA PENYA

dijous, 3 de juliol de 2014

        Tinc una teoria: les dones guapes són avorrides i les lletges divertides. Això no vol dir que no m'agradin les dones guapes, però posats a triar em quedo amb una dona lletja. Evidentment això és una regla general amb totes les excepcions possibles. Dit això, s'hauria de definir què és una dona lletja, com ha de ser una femella per ser considerada lletja. Tot i que la bellesa pot ser un concepte subjectiu, tots tenim al cap com és una dona guapa. És més, hauríem de definir què és ser divertit i què avorrit. Així, doncs, la meva conclusió seria que la bellesa és avorrida i la lletjor divertida, en el benentès que tot allò que surt de la norma i la convenció resulta més atractiu.

12 comentaris:

Sergi ha dit...

Diuen que si vas amb una dona lletja però divertida, has de lloar la seva bellesa. I si vas amb una dona guapa però avorrida, has de lloar el seu caràcter alegre.

Això es basa en la premissa (mai demostrada científicament) que les dones (guapes, lletges, grans, petites, intel·lectuals, vicioses, estrangeres o fins i tot extraterrestres) tenen una cosa en comú: mai es cansen de ser lloades.

pons007 ha dit...

sort que amb el homes no es compleix aquesta norma :P

Pais secret ha dit...


Que estàs de vacances? :-)

M´has fet pensar que hi ha lletjors harmonioses i "guapures" empalagoses i no per això són més o menys divertides. Són, si més no, curioses.

cantireta ha dit...

Ara no sé a quin grup pertanyo...perquè no sóc guapa però sosa tampoc. Ais.

:-D

Gregori Samsa ha dit...

Sí Sergi, lloada sigui la dona

Pons, tens raó. Sense anar més lluny, jo mateix sóc guapo i divertit.

País, i jo encara diria més, hi ha harmonies empalagoses ( mot que es pot derivar cap a empala-gosses) I no, no estic de vacances, pensa que el meu cervell està actiu els 365 dies l'any

Cantireta, com saps que no ets guapa? Ja has passat el test Samsa? Doncs fins llavors no sabrem a quina categoria pertanys, salerosa

Helena Bonals ha dit...

Les dones guapes no tenen personalitat. "Totes les dones guapes s'assemblen, cada dona lletja ho és a la seva manera", parafrassejant Tolstoi.

sa lluna ha dit...

I per no sé on diuen "para gustos los colores", així que per a tu pot ser guapa o guapo i per a mi lleig o lletja.

Si he de triar, m'agraden més les persones que tenen alguna cosa interessant, més que l'home o la dona perfectes.

Aferradetes divertides, jejjej

Mari-Pi-R ha dit...

Hay un poco de todo, tan solo son con los ojos que uno mira y siente que se ve la belleza o la fealdad, aunque es cierto que muchas son aburridas.
Saludos.

Montse ha dit...

És perillós utilitzar el cervell els 365 dies de l'any, ehhhhh?
Els "guaperes", sempre millor calladets! Per mirar-los i prou.

I els lletjos intel.ligents, els millors! Per tot,tot i tot!

Ah, però jo venia només a saludar, que consti!

Algú sap on coi hi ha el punt volat, a les "tablets"?

Benvingut al meu mar, Gregori, feia tant de temps que no entrava ningú que m'ha fet il.lusió! (Cal imaginar la ela geminada ben feta, ep!)

:)

M. Roser ha dit...

Jo, totes les teories que no es poden demostrar científicament...
Qui decideix qui és guapo i qui és lleig( tan homes com dones)i qui és avorrit o divertit?
Ja ho sabem tu ets guapo, divertit i a més no tens padrina, he, he...
Si diuen que la bellesa és als ulls del qui mira, cadascú mira diferent.
Conec persones guapes i divertides i persones lletges més tiesses que un pal( potser per això les trobo lletges)...Tot és relatiu. Per no fer-me un embolic, avui no em miraré al mirall!!!
Apali.

cantireta ha dit...

Gregori, lo test se pot passar virtualment o físicament? Ho dic perquè he de baixar a la Big Apple.

Abraçadetes... :-)

Lydia Yuste ha dit...

M'has recordat al personatge masculí principal de "Sex and the city", que en un moment donat va dir: "Dones maques hi ha a tot arreu, però passat un temps només vols quedar-te amb aquella que et fa riure".

I crec que no li faltava raó! No és cap tòpic que la bellesa se'n va però el sentit de l'humor pot ser etern.

Una abraçada, bandarra!